Velkommen til Florvåg Båtforening

Redaktør John Leer.
Sidene er oppdatert 17.05.2024

——>> DUGNAD i Båtforeningen ONSDAG 5. juni 2024 kl 18:00 – 20:00

Vi bruker InfoMarina – medlemsregister – båtregister – fakturering mm.
KID-nummeret som er angitt på faktura du mottar fra oss skal brukes når du betaler i nettbanken !
Med det nye edb-systemet kan vi også SENDE SMS hvor avsender vil være 41716310. Legg dette nummert inn i din kontaktliste som meldings-mottak fra Florvåg Båtforening. Meldingene kan ikke besvares («No Reply»).
Eventuelle spørsmål og meldinger til Florvåg Båtforening sender du som før pr e-post til post@florvagbatforening.com.

Hvis du som medlem eller leietaker i Florvåg Båtforening har e-postadresse som vi ikke har fått registrert ber vi deg sende e-post til Florvåg Båtforening: post@florvagbatforening.com

Tidevann

Når du parkerer bil i båtforeningen:
Parker slik at truckførerne får nødvendig  manøvreringsplass på kaien når de skal å ta opp og sette ut båter.  Parkerte biler blir ofte stående i veien for trucken ! Vi vil oppfordre til å parkere ved klubbhuset, på sørsiden langs naustet eller på utsiden av bommen, hvis det ikke er plass på kaiområdet.

I informasjonen fra Miljødirektoratet står det at havnespy dør hvis det legges i ferskvann eller tas opp på land for å tørke inn.

Alle som har båt i vår forening må sette seg inn i båtforeningens havnereglement
Vi gjør spesielt oppmerksom på krav til dimensjon på landstrømkabel ( godkjent type (kabel 2,5 mm² uten skjøt), og at det skal være strekkavlaster på alle fortøyninger.

Havnesjefen skal godkjenne disponering av hver enkelt båtplass !